המגישים תקפו בחריפות: "כת קיצונית שזורעת הרס וחורבן"

מהדורת הבוקר 1 Comment on המגישים תקפו בחריפות: "כת קיצונית שזורעת הרס וחורבן"

המגיש דוד חכם בפתח מהדורת הבוקר: "לפיד אדם חצוף, אין לו טיפת אידיאולוגיה. הם לא יודעים להפסיד". בצלאל קאהן: "כת קטנה, קיצונית, חשוכה ושולית שכל מטרתה לזרוע הרס וחורבן"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפתח מהדורת הבוקר (שלישי), שוחחו המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם על סערת "קרן הארנונה" וההסתה החמורה נגד הציבור החרדי.

דוד חכם תקף בחריפות: "הם קוראים לזה 'ביזה'. לפיד אדם חצוף, אין לו טיפת אידיאולוגיה. הוא עצמו ניסה לכרות ברית עם החרדים ולתת להם הכל. עומד לפיד ואומר שהממשלה גונבת את כספי משלמי המיסים. אתה רואה את ההסתה בעיתונים ואתה מגיע למסקנה אחת – הם לא יודעים להפסיד. יש להם בעיה עם הממשלה הזו ולא משנה מה היא תעשה. הם לא יודעים מה זה 'העם אמר את דברו'. זו הסיבה שאני לא הולך לתקשורת הכללית להסביר את הציבור החרדי. זו הסתה מכוונת. אין טעם לנסות להגיב עניינית".

חכם הוסיף: "אני אומר לממשלה – טוב מאוד, תתחילו למשול. זו בדיוק הסיבה שבחרנו בכם. תעשו מה שטוב לציבור ואל תספרו אותם".

בצלאל קאהן: "אני שומע כל הזמן מחילונים שהולכים לעשות הפרדה ברחובות ודברים בסגנון. מי בכלל חושב על דברים כאלה? יש בישראל כת קטנה, קיצונית, חשוכה ושולית, עם הרבה כח בתקשורת וברחוב, שכל מטרתה לזרוע הרס וחורבן בחברה הישראלית.

"שיטת הפעולה: לעורר מדנים, להסית, לשסות ולפרסם שקרים ובדיות נגד ציבורים שלמים במדינת ישראל, ובמיוחד נגד הציבור החרדי והדתי. הם כל כך מאמינים בשטויות שהם מדברים, שזה פשוט מגוחך. אבל גם עצוב לאן יהודים יכולים להידרדר".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איפה כבוד הנשיא? למה לא שומעים מלה אחת טובה על הציבור הימני, שמתנהג בצורה מושלמת ממש, לא האמנתי בעצמי, שכך יוכל להבליג, מול החוליגנים והבריונים שהחליטו משום מה שהם ה"אליטה התרבותית".
    לדעתי, צריך לומר לו גלויות: עד שלא נשמע ממך התייחסות לא נמשיך בשיחות!!
    שלא לדבר על הפושע לפיד שעשה נזקים כשהתחפש לשר חוץ, וממשיך עדיין בהרס והחורבן!!